zaterdag 12 mei 2018

Build Your Dreams.....


Het was vandaag al heel erg vroeg dag voor mij ;) we zijn gisteren naar het strand geweest voor de eerste keer met Summer  en ze heeft het zo naar haar zin gehad . Haar eerste ijsje gegeten wat wel heel erg speciaal was vondt ze.
Ze vond het echt superlekker...

Maarja terug naar mijn creatie van vandaag, een nieuwe pagina in mijn journaal. Ik heb van de week wat zitten spelen met de Bokeh techniek en mijn Spectrum Noir Aquamarkers en een brilliance dew drop witte inkt. Denk dat het wel redelijk is gelukt. Daarna heb ik er een Gorjuss stempel overheen gestempeld en en er nog 1 gestempeld en uitgeknipt en eroverheen geplakt. Ik heb gekleurd met de Spectrum noir Aquablend potloden. De vlinders zijn van de Flutterby Collectie van Crafter's Companion....

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...

hugs Ria


3 opmerkingen:

  1. A beautiful journal page and Summer looks like she is really enjoying her ice cream, thanks for joining us at Crafty Catz this week, Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brilliant journal page and thanks for sharing with us at Crafty Catz this week dont forget we have a GDT call for June running. Good luck in the challenge.
    AuntySue

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card.

    Thanks for joining us in our week 19 Anything Goes challenge at Polkadoodles

    Hayley x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria