donderdag 5 april 2018

Shine your Light....



Voor vandaag heb ik weer een Tag gemaakt.
De stempel is de mooie Chinese Lantarn van Sheena Douglass en ik heb deze gekleurd met de Spectrum Noir Aquamarkers. Ze zijn echt supergaaf om mee te spelen en nu zijn er gisteren ook nog nieuwe pennen uitgekomen van de Spectrum Noir Aquatints... daar waren eerst potjes met waterinkt van en die zijn nu vervangen door setjes met pennen. Er zitten 3 pennen in een setje net als met de Sparkle pennen. En ik kan niet wachten tot ik er mee kan spelen... maarja eerst maar wachten tot ze in Nederland te krijgen zijn... NOPE ik heb helemaal geen verslaving whahahahahhaa

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


Hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Beautiful tag. You made a great job!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex

    *DT* Craft Rocket Challenges {#47 – Flowers}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#16 – Pastel colours}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#16 – ATG}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. An amazing creation - thank you for joining us this time at Pennys Paper Crafty and good luck - Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria