dinsdag 10 april 2018

Merry Christmas....


Deze keer heb ik echt geluk gehad dat ik mocht spelen met de mooie Holiday Owls van Cottage Cutz.
Ik heb deze uit aquarel papier gestanst en gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en Aquamarkers. En kleine accentjes met de Spectrum Noir Clear Overlay Sparkle pen aangebracht.
De tekst is van een Crafter's stempelset Noel gestempeld met de Versafine Onyx Black.
Het designer papier is Dots & Stripes Crimson van Echo park.
oh niet vergeten de pareltjes zijn gemaakt met de Nuvo Crystal Drops Pale Gold

ik wil graag meedoen met de volgende challengess....


hugs Ria

1 opmerking:

  1. Great festive card Ria. Thank you for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge.
    Laine - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria