dinsdag 27 maart 2018

Happy birthday....


Ik hoop dat degene die ook bij de Open deur dagen waren dit weekend, net zo hebben genoten als ik op zaterdag. Ik vond het echt superleuk om iedereen te ontmoeten en uit te leggen hoe te werken met de Colourblend en Metallic potloden.

Ook was het weer super om lekker te neuzen in de winkel. Want online winkelen is toch lang zo leuk niet dan het persoonlijk kunnen zien van de materialen en het kunnen voelen met je handen!!!

Dus ik heb weer leuke materialen mee naar huis kunnen nemen en daar heb ik dan ook dit kaartje meegemaakt.

Het papier dat ik heb gebruikt is van de mooie Together serie van Mintay by Karola Witczak (30,5 bij 30,5)  En het is er ook in leuke 6x6 blokjes. Echt super mooi papier en lekker fleurig dus je krijgt er een fijn lente gevoel bij. Het hondje is van de Penny Black set Buddy & Duckgekleurd met alcohol markers. Op de ballon heb ik stipjes gemaakt met de Nuvo pale gold crystal drops. De tekst op de luchtballon op het papier is gedaan in 2 x met het tekststempeltje dat bij de Penny Black set komt. Eerst heb ik Happy geinkt en gestempeld, goed schoon en droog gemaakt en daarna Happy beinkt en gestempeld. 
Een leuk lintje en een stukje kant om het af te maken. Rond om het papier heb ik met een liniaal en prikpen gaatjes geprikt en deze daarna met naald en draad gestikt.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....





hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart gemaakt. en dat hondje is wel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute and pretty card Ria. Thank you so much for joining us at Lemon Shortbread for this challenge.
    Laine - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super cute !Thank you for sharing with us and participating in the challenge Crafty sentiments. hugs Sabrina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow very sweet card. Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs this week.
    We look forward to seeing you again next time.
    Good luck!
    Hugs
    creativEle DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria