maandag 8 januari 2018

With deepest sympathy....



tja soms moet je ook wel is kaartjes maken die je niet zo leuk vindt om te maken maar ja het is nu eenmaal de realiteit....
Dus toen ik de Sheena Douglass 3D embossingfolder It's a new day(SD-EF5-3D-IAND ) zag vond ik deze er heel erg geschikt voor....
Ik heb eerst het witte karton gekleurd met de Spectrum Noir Sparkle pennen en Glycerine. Daarna heb ik het karton geembossed met de folder en de Gemini. Voor wat extra drama heb ik toen de Pebeo Gilding wax over de randen van het geembosde karton gewreven.
De tekst is van de Sentimentals set (SS-GRT-OCC) gestempeld met de Versamark watermerk stempelpad en de Cosmic Shimmer embossing poeder Bright Gold Metallic.


Ik wil meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Absolutely beautiful sympathy card love the embossing-----Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is a super Embossing Folder, love the mix of colours. A super card.
    Thank you for joining our 'Something New'
    challenge this week at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for entering our challenge at allsorts Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria